[Φυλακές Κορυδαλλού] Τοποθέτηση του Ανδρέα-Δημήτρη Μπουρζούκου στο ειδικό δικαστήριο

Τοποθέτηση του αναρχικού ληστή για το κατηγορητήριο που του αποδίδεται για τη ληστεία στο Βελβεντό Κοζάνης.

Αρνούμαι ένα κατηγορητήριο που μου αποδίδεται από ένα δικαστήριο στα πλαίσια της αστικής νομιμότητας.

Στον δικό μου κόσμο η ληστεία τράπεζας είναι μία στιγμή αγώνα, μία κίνηση έμπρακτης αντίστασης απέναντι στη δικτατορία του χρήματος και του κέρδους. Για εσάς αυτή η κίνηση είναι έγκλημα όπως και οι αναρχικές μου απόψεις και το πρόταγμα για μία ζωή απελευθερωμένη από το ζυγό της εξουσίας, μεταφράζοντάς την ως τρομοκρατία.

Τους μόνους τρομοκράτες που βλέπω εγώ εδώ μέσα τους έχω απέναντί μου, είστε εσείς, που με εγκληματική ψυχραιμία καταδικάζετε ανθρώπους στο συνεχές βασανιστήριο της φυλάκισης.

Είσαστε κομμάτι ενός κατασταλτικού μηχανισμού που στα πλαίσια της πολιτικής – πάταξης του εσωτερικού εχθρού -λειτουργεί αδίστακτα, πολλές φορές φουσκώνοντας κατηγορητήρια ή ακόμα και κατασκευάζοντας εξ’ ολοκλήρου κατηγορίες, σύμφωνα πάντα με τις οδηγίες και τις υποδείξεις της αντιτρομοκρατικής.

Σας υπενθυμίζω λοιπόν πως εχθρεύομαι αυτά που εσείς παλεύετε να διατηρήσετε ανέπαφα, εχθρεύομαι τον κόσμο της υποταγής και της υποτέλειας που εσείς θέλετε να επιβάλετε.

Για εσάς τρομοκράτης λοιπόν, για εμένα και πολλούς ακόμα συντρόφους, αναρχικός.

Και ως αναρχικός την μόνη έννοια δικαιοσύνης που θα μπορούσα να δεχτώ θα ήταν μίας δικαιοσύνης αποδιδόμενης από τα κάτω, μίας δικαιοσύνης που θα ξερνάει από μέσα της την ηθική του καπιταλισμού, όπου λέξεις και έννοιες όπως ιδιοκτησία, εξουσία, εκμετάλλευση, θεός, κράτος, νόμος θα πάψουν να έχουν νόημα.

Για την ώρα είμαι επικίνδυνος για την δημοκρατία σας, αυτή είναι και η μόνη επί της ουσίας κατηγορία που αναγνωρίζω.

Παρ’ ότι είναι μία αλήθεια που προσπαθείτε να συγκαλύψετε πίσω από νομότυπες διαδικασίες, το κατασταλτικό σας έργο πρωταρχικό στόχο του έχει την παραδειγματική εξόντωση κάθε μορφής αντίστασης και έμπρακτης αμφισβήτησης των νόμων και των αξιών σας.

Όσο λοιπόν υπάρχουν άνθρωποι σαν εσάς θα υπάρχουν και αυτοί που με κάθε μέσο θα παλεύουν για την ανατροπή σας και την καταστροφή του συστήματος που υπηρετείτε.

Ανδρέας-Δημήτρης Μπουρζούκος