[Αθήνα] Εισβολή μπάτσων σε σπίτι συντρόφου

Προσοχή “Παρατηρητής”…

Όπως σε άλλους συντρόφους, έτσι και σε μένα… σαν ελεύθερο ηλεκτρόνιο, ταξιδεύοντας στα πέλαγα του χωροχρόνου, με αξιακά προτάγματα την ελευθερία και το δίκαιο, προσπάθησαν να μου ελέγξουν το όνειρο, τις ιδέες μου… τοποθετώντας μου “Παρατηρητές”.

Εισέβαλαν στο σπίτι μου με την γνωστή δικαιολογία (διασυνδέσεις, όπλα). Μετά από κάποιες κατασχέσεις… καταλήξαμε στον δικό τους πλανήτη (Γ.Α.Δ.Α.).

Εκεί παρά τις αντιρρήσεις μου για οποιαδήποτε συνεργασία, κατάφεραν 5 ασφαλίτες να μου πάρουν D.N.A.

Μετά από 5 μέρες κράτησης, συνεχίζω το υλικό και πνευματικό μου ταξίδι στο σύμπαν, παίρνοντας για όπλα μου, τα όνειρα και “τις πληροφορίες” για ένα καλύτερο κόσμο.

Όσο για σας, τους προσκυνημένους, που ανήκετε στην σκοτεινή ύλη, έχετε μέσα σας κακή ενέργεια, γι’ αυτό και είσαστε ενταγμένοι στο σκοταδιστικό σύμπλεγμα του κράτους, του πλανήτη και του σύμπαντος.

Να ξέρετε όμως ότι τελικά, το φώς μετά την έκρηξη θα κερδίσει τον πόλεμο που έχετε κηρύξει απέναντι στην ύπαρξη κάθε ελεύθερης ύλης, κάθε ελεύθερης ενέργειας, κάθε ιδέας ατομικής ή συλλογικής, και σας εύχομαι μέσω μιας μαύρης τρύπας να περάσετε στην ανυπαρξία.

ΣΥΝΤΡΟΦΙΚΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΚΟΙΤΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ.

Αλ. Κ.

Υ.Γ.: Και μην ξεχνάτε ότι είμαστε όλοι πάνω σε ένα τρενάκι πολύ γρήγορο…