[Φυλακές Κορυδαλλού] Απεργία πείνας και δίψας του καρκινοπαθή κρατουμένου Σπύρου Λύκου

Ενώ πάσχω από καρκίνο και μου έχει ήδη ακρωτηριαστεί το πέος, στο ιατρείο των φυλακών Κορυδαλλού, επανειλημμένως το τελευταίο δίμηνο, αντί ενέσιμων παυσίπονων φαρμάκων, μου έγινε ένεση με περιεχόμενο φυσιολογικού ορού και με περιγελούσαν ενώ υπέφερα από αφόρητους πόνους. Από σήμερα, 24-4-2014, αρχίζω λευκή απεργία πείνας, δίψας και δεν δέχομαι καμία “ιατροφαρμακευτική περίθαλψη” από το προσωπικό της φυλακής, εκτός αν είναι ιατρός, έως ότου λάβει γνώση η κα εισαγγελέας και επιλύσει το πρόβλημά μου με τη χορήγηση των απαιτούμενων για την πάθησή μου φαρμάκων, από ιατρό. Σπύρος Λύκος

* * *
προηγουμενο κειμενο του κρατουμενου:

Ονομάζομαι Λύκος Σπυρίδων του Νικολάου, γεννηθείς το 1962.
Μετά από ένα νεανικό λάθος το 1980, όταν συνελήφθησα τον Ιούνιο του 1983 καταδικάστηκα σε ποινή φυλάκισης 4 ετών και εξέτισα την ποινή αυτή όπως και παρεπόμενη ποινή 10 μηνών.
Στη συνέχεια με συλλάμβαναν και με παρέπεμπαν με την καραμέλα που ποτέ δε λιώνει “βεβαρυμένο ποινικό μητρώο”. Παρά το ότι οι πράξεις για τις οποίες διωκόμουν, κανονικά δεν τιμωρούνται (κατοχή μικροποσοτήτων ναρκωτικών προς ιδία χρήση από άτομο εξαρτημένο), με καταδίκαζαν σε εξοντωτικές ποινές των 7 ετών, 5 ετών, κ.ο.κ.
Συνεπώς τα τελευταία 34 χρόνια, έχω παραμείνει ελεύθερος μόνο τα 6 χρόνια και αυτά σε περιόδους των 6 μηνών, των 4 μηνών και ακόμη μικρότερα χρονικά διαστήματα.
Μετά από μεταγωγή μου τον Οκτώβριο του 2010 προς την φυλακή Γρεβενών, μου παρουσιάστηκε κάποια πληγή στη βάλανο του πέους, και με παρέπεμψαν σε δερματολόγο του νοσοκομείου Γρεβενών που μου χορήγησε διάφορα κρεμώδη σκευάσματα για επαλείψεις ως θεραπεία.
Στην 1-2-2013 μου έγινε βιοψία στο νοσοκομείο “Αττικόν”, που έπρεπε να είχε γίνει από το 2010 και διαγνώστηκε στις 6-2-2013 “ακανθοκυτταρικό καρκίνωμα, σκληροστροφικός λειχήν” (CA ΠΕΟΥΣ).
Συνέπεια των ως άνω με έχουν ακρωτηριάσει και αναμένουν την διάγνωση της μετάστασης για την ολική θανάτωσή μου με αφόρητους πόνους.
ΕΧΩ ΑΡΧΙΣΕΙ απο σήμερα 28-3-2014, αποχή από το συσσίτιο της φυλακής έως να με δεχτεί σε ακρόαση η επόπτης εισαγγελέας, και να μου παρασχεθεί ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.

Σπύρος λύκος
28-3-2014,
Δ’ πτέρυγα φυλακών Κορυδαλλου.