[Φυλακές Νιγρίτας Σερρών] Ενημερώσεις από τον Πάνο Μιχαλάκογλου

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΑΝΟΥ ΜΙΧΑΛΑΚΟΓΛΟΥ

Από τις 6 Οκτωβρίου 2014 κρατούμαι στη Γ2′ πτέρυγα στη φυλακή της Νιγρίτας Σερρών. Όλο αυτό το διάστημα έχω δεχτεί επαναλαμβανόμενες υποσχέσεις από τον αρχιφύλακα για αλλαγή πτέρυγας, για να μου παρέχουν τον ρουχισμό μου που δεν μου παραδίδουν, για να μου περάσουν ένα mp3 player καθώς και βιβλία αναρχικού περιεχομένου. Μέχρι τώρα δεν έχει γίνει τίποτα από όλα αυτά.

Επειδή εγώ είμαι αναρχικός και έχω αξιοπρέπεια δεν ανέχομαι την κοροϊδία και τον εμπαιγμό που θέλει να επιβάλλει ο αρχιφύλακας Γιάννης Δήμου και ο διευθυντής των φυλακών Σταυρόπουλος, ούτε πρόκειται να ανεχτώ την τρομοκρατία που ασκήθηκε στη μητέρα μου (“τώρα δεν μπορείς να δεις τον Πάνο γιατί τον ανακρίνουμε “, “τα πράγματα του δεν θα τα παραλάβει γιατί τα πετάξαμε”, κ.α).

Απαιτώ, σήμερα Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014 να γίνουν δεκτά τα αιτήματα μου αλλιώς αρνούμαι να μπω στο κελί μου.

Πάνος Μιχαλάκογλου
21/11/2014
Γ2 πτέρυγα φυλακής Νιγρίτα Σερρών

*

ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΜΙΧΑΛΑΚΟΓΛΟΥ

Χθες το απόγευμα Παρασκευή 21/11/2014 μετά από απαίτησή μου να δω τον αρχιφύλακα Γιάννη Δήμου λίγο πριν το κλείσιμο της φυλακής με φώναξαν από τα μεγάφωνα της πτέρυγας να πάω στο αρχιφυλακείο. Αφού πήγα στο γραφείο του απαίτησα να γίνουν τα αιτήματά μου δεκτά αλλιώς ξεκαθάρισα ότι δε θα έμπαινα στο κελί μου με το κλείσιμο της φυλακής. Αυτή η στάση μου είχε σαν αποτέλεσμα να κερδίσω το βασικό αίτημά μου που ήταν η αλλαγή ακτίνας(από τη Γ2 στη Γ1). Όσο για τα υπόλοιπα αιτήματά μου (παροχή ρουχισμού , βιβλία, mp3player, πολιτικά κείμενα-ενημερώσεις) δεσμεύτηκε ότι πλέον θα περνάνε κανονικά.

Από αυτή την εμπειρία μου διαπίστωσα ότι ο εχθρός μέσα στη φυλακή δεν είναι μόνο η υπηρεσία αλλά αρκετές φορές οι ίδιοι οι κρατούμενοι που σκύβουν το κεφάλι και συμβιβάζονται ενώ αρκετές φορές προσπαθούν να εμποδίσουν κινήσεις και στάσεις.

Ποιό είναι το συμπέρασμα μου από όλα αυτά; Ότι αν δε διεκδικείς αυτά που σου ανήκουν είσαι σίγουρα χαμένος. Όπως συμβαίνει και στη κοινωνία έτσι και στη φυλακή όποιος σκύβει το κεφάλι θα είναι πάντα ηττημένος.

ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ ΑΝ ΔΕΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΜΟΥ

ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕ, ΟΛΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ

Πάνος Μιχαλάκογλου
22/11/2014
Γ1 Πτέρυγα Φυλακές Νιγρίτας Σερρών.