[Φυλακές Κορυδαλλού] Γράμμα του Στέλιου Αγγελή

Γράφω αυτό το κείμενο με αφορμή την καταδίκη μου στις 26 Νοεμβρίου για απαλλοτρίωση κληρικής περιουσίας σε εξάχρονη κάθειρξη. Είναι η δεύτερη και μάλιστα συνεχόμενη θητεία μου στην φυλακή, καθώς αποφυλακίστηκα μόνο στα χαρτιά για προηγούμενη υπόθεση έχοντας εκτίσει γύρω στα δυόμιση χρόνια. Με το που μου έδειξαν το αποφυλακιστήριο ήρθαν και οι μπάτσοι να με συνοδεύσουν στον εισαγγελέα, ο οποίος μου ανακοίνωσε ότι πρέπει να με προφυλακίσει ξανά. Ξανά προφυλακιστέος και ξανά κορυδαλλό και ύστερα από τρεις μήνες ξανά καταδίκη από το δικαστήριο… Ο λόγος που δεν είχα τοποθετηθεί δημόσια με αντιεξουσιαστικό κείμενο έως τώρα ήταν αποτέλεσμα στρατηγικής σκέψης για να αποφυλακιστώ άμεσα, με άλλα λόγια για να μην επιβαρυνθώ από την εκδικητικότητα τους. Έτρεφα ακόμη κάποιες φρούδες ελπίδες… Αλλά πλέον πιο διαυγής από ποτέ και μιλώντας εμπειρικά, μπορώ να διαβεβαιώσω ότι δεν φτάνει μόνο να μην έχεις βγάλει κείμενο, να έχεις ελαφρυντικά και να παρουσιαστείς στο δικαστήριο, αλλά πρέπει να έχεις συγκεκριμένη κατευθυντήρια γραμμή (απολογητικό ύφος, υποτακτικότητα, προσεγμένη εμφάνιση, δικηγόρο για να προσδίδει κύρος και να δείξεις ειλικρινή μεταμέλεια). Οπότε πώς να ξέφευγα εγώ από τα πλοκάμια της δικαστικής εξουσίας όντας ασεβής απέναντι στους άτυπους κανόνες του δικαστηρίου και χωρίς καμία ένδειξη μετάνοιας; Για να καταφέρω να πάρω το συγχωροχάρτι τους έπρεπε να καλουπωθώ στα μέτρα τους. Σαν σύγχρονη ιερά εξέταση ήθελαν να πω αυτό που ήθελαν να ακούσουν: ότι η γη δεν γυρίζει… Όντας συνειδητός αρνητής εργασίας προτιμούσα να ρισκάρω την ελευθερία μου απαλλοτριώνοντας από το να δουλεύω και να ανταλλάσσω τον ανεκτίμητο χρόνο της ζωής μου για μια οικονομική και υπαρξιακή σκλαβιά χωρίς ποιότητα ζωής. Και δεν ξεχνάω και αναφέρω ότι στην κατοχή αρχιρασά (υψηλόβαθμος κληρικός), βρέθηκαν: βιβλιάριο τραπέζης με υπέρογκο εξαψήφιο νούμερο, κλειδιά bmw τελευταίας τεχνολογίας, καθώς και μια θήκη όπλου….!? Προσωπικά δεν βρέθηκα προ εκπλήξεως καθώς ως γνωστόν η χριστιανική καταπιεστική ηθική γεννάει τέρατα αιώνες τώρα. Και δεν αναφέρω τίποτα από όλα αυτά για να αναδείξω τις αντιφάσεις του παπαδαριού, καθώς όλοι τις γνωρίζουν και ας συνεχίζουν κάποιοι να εθελοτυφλούν. Το κάνω για να “αναβαθμίσω” την κληρική εξουσία ως στόχο απαλλοτριώσεων καθώς αποτελούν εύκολη επιλογή και συνήθως διαθέτουν περιουσία. Τελειώνοντας θα ήθελα να τονίσω την σημασία των πράξεων μου στα πλαίσια του πολύμορφου και πολύπλευρου αναρχικού αγώνα. Πλέον τάσσομαι και δημόσια στο πλευρό όλων αυτών που αγωνίζονται ενάντια σε κάθε εξουσία οργανωμένη ή μη.

ΚΑΜΙΑ ΕΞΟΥΣΙΑ ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΗ

Στέλιος Αγγελής
Δ πτέρυγα Κορυδαλλού.