[Αθήνα] Δήλωση του αναρχικού αιχμαλώτου Γρηγόρη Τσιρώνη μέσα από τη ΓΑΔΑ

Ένας κύκλος 9 χρόνων ελευθερίας στην παρανομία κλείνει ίσως με τον χειρότερο τρόπο. Το θάνατο του αδερφού Σπύρου Δραβίλα. Θέλω να εκφράσω τα θερμά μου συλλυπητήρια και να ευχηθώ κουράγιο στην οικογένειά του. Ο Σπύρος θα ζει για πάντα στην καρδιά και το μυαλό μου, τώρα πια για πάντα ελεύθερος. Όπως επίσης στην καρδιά και το μυαλό μου θα βρίσκονται όσοι παραμένουν κυνηγημένοι στα αχαρτογράφητα μονοπάτια της ελευθερίας. Καλή δύναμη αδέρφια…

Τέλος, μέσα από το κελί του 12ου ορόφου της ΓΑΔΑ, στέλνω τους χαιρετισμούς μου στους φυλακισμένους συντρόφους και τους εύχομαι καλή λευτεριά και καλή αντάμωση.

Υ.Γ. Ευχαριστώ και είμαι ευγνώμων σε αυτούς που όλα αυτά τα χρόνια είτε εν γνώσει τους είτε εν αγνοία τους με βοήθησαν και μου χάρισαν στιγμές χαράς, ευτυχίας και συντροφικότητας.

Γρηγόρης Τσιρώνης