[Φυλακές Κορυδαλλού] Διευκρίνιση του Γιάννη Ναξάκη πάνω στο γράμμα που δημοσίευσε στις 3/1/14

Περιγράφοντας στο γράμμα μου την εικόνα που σχημάτισα για την Α’ πτέρυγα του Κορυδαλλού αναφέρθηκα σε “έντονη κινητικότητα” κάποιων κρατουμένων στο αρχιφυλακείο. Πρώτα απ’ όλα θέλω να διευκρινίσω ότι δεν εννοώ ότι κάποιος απ’ αυτούς τους κρατούμενους είναι ρουφιάνος. Μ’ αυτό που είπα ήθελα να τονίσω την ενόχλησή μου για τις συνεχείς συνεννοήσεις πάνω σε θέματα της πτέρυγας ανάμεσα σε κάποιους κρατούμενους και την υπηρεσία. Είναι σημαντικό κιόλας να πω ότι απ’ το χώρο του αρχιφυλακείου περνάνε αναγκαστικά οι περισσότεροι κρατούμενοι της φυλακής, ανάμεσά τους κι εγώ, για διάφορα ζητήματα που αφορούν την καθημερινότητα.

Ακόμα, η έντονη απογοήτευσή μου όπως αποτυπώθηκε στο γράμμα μετά το επεισόδιο με το Μυλωνά ήταν απόρροια της μηδαμινής στήριξης που είχαμε από πολλές ομάδες κρατουμένων στη διαμάχη που ακολούθησε με την υπηρεσία, στήριξη που θεωρώ αναγκαία για τους κρατούμενους όταν προκύπτουν τέτοιου είδους ρήξεις. Ξεκαθαρίζω ότι η αναφορά μου σε συγκεκριμένες φυλετικές ομάδες αφορά αποκλειστικά κάποιες απ’ την Α’ πτέρυγα, και είναι αδιανόητο να πιστεύει κανείς ότι κατηγορώ συλλήβδην εθνικότητες για τις επιλογές λίγων.

Υ.Γ. Θα ακολουθήσει το επόμενο χρονικό διάστημα κείμενό μου πάνω στα τελευταία γεγονότα.

Γιάννης Ναξάκης
Δ’ πτέρυγα Κορυδαλλού
25-01-2014